top of page

ALGEMENE VOORWAARDEN

Algemeen

  1. Lees altijd eerst de contra-indicaties voor permanente make-up (bijvoorbeeld via Google) voordat je een afspraak inboekt. Zo mag je bijvoorbeeld niet behandeld worden als je zwanger bent, borstvoeding geeft of recent een ingreep hebt laten uitvoeren in het gezicht. Je dient zelf vooraf en schriftelijk bij ons kenbaar te maken als je aan één van de contra-indicaties voldoet. Ook als er voor toekomstige behandelingen veranderingen zijn in je gezondheid (denk ook aan zwangerschap) etc. dien je dit vooraf zelf schriftelijk aan ons door te geven. Twijfel je? Neem dan contact met ons op. 

  2. Gebruik 24 uur vóór de behandeling geen alcohol, aspirine, koffie of andere producten die cafeïne bevatten.

  3. Gebruik je bloedverdunners? Neem dan ook van tevoren schriftelijk contact met ons op.  

  4. Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van jouw persoonlijke gegevens, waaronder je telefoonnummer en e-mailadres. Boek je voor een ander persoon? Boek dan altijd onder de naam van de desbetreffende persoon zodat wij de juiste klantgegevens hebben. Als je voor twee personen wilt boeken, dien je dit los te boeken.

  5. Je ontvangt van ons een afspraakbevestiging.

  6. Je afspraak kun je minimaal 48 uur voordat deze plaatsvindt, kosteloos annuleren of verplaatsen. Als je korter dan 48 uur van tevoren annuleert of verplaatst of komt opdagen, om welke reden dan ook, ben je je aanbetaling kwijt. Indien geen aanbetaling is gedaan, wordt 50% van het totaalbedrag van de behandeling in rekening gebracht.

  7. Bij niet tijdig annuleren of verplaatsen van je afspraak, of als je niet komt opdagen, brengen we altijd kosten in rekening, ongeacht de reden. We gaan er namelijk van uit dat je altijd een goede reden hebt om af te zeggen. Hoewel we begrijpen dat sommige zaken (zoals ziekzijn, de afspraak vergeten, etc.) voor u onmacht zijn, geldt hetzelfde ook voor ons. Als bedrijf gaan alle kosten door, inclusief het personeelslid die nu geen inkomsten meer heeft als lastminute een plek vrijkomt. Als iemand kort van tevoren annuleert, kunnen we veelal niemand anders meer plaatsen op deze plek. We hopen dat u dit ook begrijpt. Onder ‘tijdig annuleren’ verstaan wij minimaal 48 uur voordat je afspraak plaatsvindt.

  8. Je afspraak mag éénmalig kosteloos worden verplaatst, minimaal 48 uur voordat je afspraak plaatsvindt. 

  9. Ook worden kosten in rekening gebracht indien je meer dan 20 minuten te laat komt en wij om die reden je behandeling niet meer kunnen uitvoeren door tijdgebrek. Dit is aan ons om te beoordelen.

  10. Kosten die in rekening worden gebracht, omvatten de aanbetaling. Indien geen aanbetaling is voldaan, geldt dat 50% van het totaalbedrag van de behandeling die stond ingepland, in rekening wordt gebracht.

  11. Als je te laat bent, laat het ook dan zo snel als mogelijk aan ons weten.

  12. Indien je je afspraak te laat hebt geannuleerd of verplaatst, of zonder afmelding niet bent komen opdagen en je vervolgens een nieuwe afspraak wilt inplannen, dan zijn wij gerechtigd om hier voorwaarden aan te verbinden.

  13. Het is niet toegestaan om baby’s of kinderen mee te nemen naar je afspraak zonder overleg.

  14. Indien je meer dan één persoon wilt meenemen, dien je dit van tevoren te overleggen.

  15. Als er ooit veranderingen zijn in je gezondheid of andere zaken die van belang kunnen zijn voor de behandeling, dan dien je dit voorafgaand aan de afspraak kenbaar te maken bij ALL ABOUT THE BROWS AMSTERDAM.

SPMU - behandelingen

  1. ​Zorg dat je de juiste behandeling selecteert. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.

  2. Tijdens de afspraak controleren wij of je de juiste behandeling hebt geselecteerd. Indien blijkt dat je een verkeerde behandeling hebt geselecteerd, dien je het tarief voor de juiste behandeling te betalen.

  3. Heb je elders permanente make-up laten uitvoeren, neem dan altijd contact met ons op (allaboutthebrowsamsterdam@outlook.com). Wij zullen dan aan de hand van foto’s beoordelen of een behandeling mogelijk is of dat de elders gezette permanente make-up eerst verwijderd dient te worden.

  4. Een nieuwe behandeling is inclusief één nabehandeling binnen 8 weken. Let op dat je bij het boeken van een nieuwe behandeling ook zo snel als mogelijk een afspraak voor een nabehandeling inboekt. Doe je dit niet? Dan loop je risico dat je jouw afspraak voor de nabehandeling niet meer kunt inplannen wegens onze drukke agenda. Indien dit zich voordoet, heb je geen recht op terugbetaling en dien je het bijwerktarief te betalen. Indien je de nabehandeling niet binnen 8 weken kunt laten uitvoeren, om welke reden dan ook (dus ook ziekte, zwangerschap, etc.), dan vervalt de nabehandeling en kun je gebruikmaken van onze bijwerktarieven. Je hebt dan geen recht op een gedeeltelijke terugbetaling omdat je je nabehandeling niet heb kunnen laten uitvoeren.​

  5. Bij het boeken van een bijwerking is het je eigen verantwoordelijkheid om jouw afspraak op tijd in te plannen, zodat je gebruikt kunt maken van de bijwerktarieven. Let op: wij hebben een drukke agenda. Wij adviseren jou dan ook om jouw vervolgafspraak zo snel als mogelijk in de plannen na de behandeling. Doe je dit niet? Dan loop je het risico dat er geen beschikbare datums meer zijn voor de gewenste periode. Je zult dan voor de volgende bijwerkperiode moeten boeken en betalen. Weet je niet meer wanneer je voor het laatst geweest bent? Neem dan altijd eerst contact met ons op. 

  6. Wij zullen ons inspannen om voor jou een goed resultaat te bereiken. Wij kunnen echter geen enkele garantie geven over het resultaat. Een huid blijft een onvoorspelbaar iets en ook spelen andere factoren (zoals zon, huidverzorging, etc.) mee waarop wij als behandelaar geen invloed hebben, waardoor er niet zoiets als garantie bestaat. Als je dit wilt laten bijwerken, dan ben je van harte welkom maar dan is dit wel voor je eigen rekening en daarin hanteren wij de prijzen uit onze prijslijst. De prijzen die wij hanteren voor onze behandelingen zijn namelijk gebaseerd op slechts 1 behandeling (en bij 'powderbrows new' op 2 behandelingen). Als wij standaard een extra behandeling als mogelijkheid zouden bieden, zouden wij ook een hoger tarief voor iedereen moeten rekenen om dat in te calculeren. 

 Juridisch 

  1.  Je geeft ons toestemming om jouw persoonsgegevens te verwerken.

  2. ALL ABOUT THE BROWS AMSTERDAM spant zich in om voor jou een goed resultaat te bereiken. ALL ABOUT THE BROWS AMSTERDAM voert werkzaamheden zorgvuldig uit, maar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid anders dan door in rechte vast komen te staan, of als deze door grove opzet of bewuste roekeloosheid is ontstaan en enkel tot het bedrag van de betaalde behandelprijs waar de schade betrekking op heeft. Wij hebben het recht om eventuele schade te beperken. Je bent verplicht om hieraan mee te werken. Een eventueel recht op schadevergoeding vervalt in ieder geval één jaar na de gebeurtenis waaruit de schade voortkomt.

  3. Nederlands recht is van toepassing.

  4. ALL ABOUT THE BROWS AMSTERDAM houdt het recht om deze voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. Indien je niet binnen 30 dagen bezwaar hebt gemaakt, wordt je geacht akkoord te zijn met de gewijzigde voorwaarden.

  5. Bij het ondergaan van een behandeling is het je eigen verantwoordelijkheid dat je deze voorwaarden hebt doorgenomen. Ook ben je bij het ondergaan van een behandeling akkoord met deze voorwaarden.

bottom of page